czwartek, 30 sierpnia 2012

Versatile Blogger Award



Spotkała mnie bardzo miła wieczorna niespodzianka.
Ilka sprawiła mi ogromną frajdę,
nominując  Włosa do Versatile Blogger Award.
Ilka bardzo mi miło:)
Dziękuję za tę wieczorną przyjemność!

Zgodnie z regułami,
przedstawiam zasady konkursu:

1. Nominuj 15 blogów, które Twoim 
zdaniem zasługują na wyróżnienie.
2. Poinformuj o tym nominowanych.
3.Ujawnij 7 faktów o sobie.
4. Podziękuj bloggerowi, dzięki któremu otrzymałeś
nominację u niego na blogu.
5. Pokaż u siebie nagrodę Versatile Blogger Award.

Moje nominacje:
1. Alicja w kuchni
2. Amatorsko, ale z pasją
3. Waniliowa Chmurka
4. In my coffee kitchen
5. Majanowe pieczenie
6.Fantazje kulinarne Magdy K
7. Gotuję, bo lubię
8. In cooking we trust
9. KUCHARNIA
10. makaron i rodzynka
11. Smakocie i Łakołyki
12. Słodkie inspiracje
13. Gotuję, bo lubię
14.raspberries and cream
15. Z PIEKARNIKA

Czyli blogi na które często i z chęcią zaglądam,
szukając pomysłów i chwil wizualnej rozkoszy,
bo uwielbiam Wasze zdjęcia!

7 krótkich zdań.
7 prawdziwych stwierdzeń.
Hmm...to trudne zadanie.

1. Tak, bezsprzecznie mogę stwierdzić, że kocham słodycze, 
miłością dozgonną, ale wiele razy wystawianą na próby!
2. Lubię "zaczytywać się" z kubkiem kawy ze spienionym mlekiem,
szczególnie w wrześniowe pomarańczowe popołudnia.
3. Jestem absolutnie niecierpliwa!
4. Nie potrafię usiedzieć długo na miejscu, 
ciągle mnie nosi nie wiadomo dokąd i po co.
5. Lubię karmić bliskie mi osoby, bo uwielbiam 
ich uśmiech na widok czegoś co wygląda smacznie
(chociaż niekoniecznie takie jest).
6. Cierpię od dziecka na słowotok i niekontrolowane wybuchy euforii.
7. Po mamie odziedziczyłam uwarunkowaną genetycznie
miłość do butów, która jest niestety nieuleczalna.





6 komentarzy:

  1. Dziękuję serdecznie za miłą nominację :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ktoś nie chciał kupić spieniacza do mleka... A tu teraz tylko by korzystał!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za takie miłe wyróżnienie! Aha, no i punkt nr 1 mamy wspólny!! ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za wyróżnienie, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wyróżnienie ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie opinii...szczególnie tej, która zawiera pochwałę! Każdy jest łasy na dobre słowa-próżny autor:)